https://twitter.com/EwanEzwan

Wednesday, March 21, 2012

sakit kpala

        Pening kepala aku , gara-II  mulut orang aku yang kena , serabot jelah , , pasal cikgu tuh x habis-II lagi , bila nak selesai m dah dia yg cakap prkataan Setan bapak segala setan  . .  and last skali yg aku x silap dgar prkataan DAJAL , . . tuh dah dikategeorikan maki tuh  . . . isshhh , esok aku kena jumpa pengetua , otak aku sendiri dah serabot , sbb cikgu Nani ckap dia ngah mohon untuk ajar sebelah petang , , , serabot-II  . . . memang pembawa msalah ker aku niyh ? aKu cakap perkara yang benar , tapi nasib tak berpihak pada aku  . . .


         Serabot sesangat nih sekarang , , , Berani kerana benar , hmmm , , aku sendiri pon tak tahulah macam mna  , , . aKu tak kesahlah kalau tak ada kawan , sebab aKu sendiri po sebelum nih sorang-II tak ada kwan sngad , and aKu pon sbelum nih dah Biasa Sorang-II , tapi aku x adalah sampai cakap sorang-II  . .

     Harap-harap lah kebenaran yg slama nih diketahui , , aku sendiri pon dah tak tahan  , and tahu dah nak cakap apa dah . . aku nk tenangkan fikiran aku ,

No comments:

Post a Comment