https://twitter.com/EwanEzwan

Tuesday, March 6, 2012

06 03 2012

                          Hari ini kat sekolah aku kena marah and kena maki , pehal padahal bukan salah aku , , orang lain buad cerita , , , memang aku tak masuk kelas selma 2 hari , sebab aku siapkan FOLIO , . . selepas aku balik dari  Fest. Layng-II . .  so mestilah aku kena kejar kerja khursus aku . . and  tadi waktu BI , guru kelas aku cakap
. . .

                  " saya benci tengok muka awak kat dalam kelas nih , ,. . muka jew nampak baik tapi sebenarnya kau lah orang paling jahat kat dalam dunia , menyesal aku percaya kau , . selama nih aku bersabar dengan kau , depan aku baik , . belakang aku kau ngunpat , kutuk aku , .  * * * * korang semua ingad jgn nilai orang dgn rupa , tapi yg sebenarnya dialah dajal , syaitan , ngan bapak syaitan . .  * * *


         Bila masa aku kutuk ngumpat hal dia , tak ingin aku nk amek tahu pasal dia , nih mesti ada orang yg buad cerita , aku naik fed-up betullah ,. .  pastu masa guru kelas marah-II aku , aku ternmpak Kwan aku , best friend akulah , Jermalyn ngan Michelle nangis , . aku tahan jew , .

    Lepas guru klas aku kuar , aku apa lagi , nangis arh sebab guru klas aku cakap pasal family aku , tak geram and sedih aku , cakap kuat2 , . rasanya 3 kelas boleh dengar , . . apasal eakh agaknya . . . aku tak pahamlah . . nak marah2lah , tapi bahasa yg ksat n pasal family aku , tak payahlah nak sebut-II . . ingad aku binatang , ,  Dak2 yglain yg mna x suka ngn aku biasalah , diaarang tgok aku badi jew arhh . .



            Apa yg aku nk buad , pastu aku cerita kat cikgu nani , nangis-II . . pastu cikgu nani suruh aku jumpa pengetua  . . tapi cikgu nani bawak aku jumpa cikgu ketua bidang . . pastu cikgu tuh nasihat kan aku , " Izuwan bila dah jadi macam nih , awak jangan tak datang sekolah . . awak kena kuat sikit , lelaki kan , , aku un lagilah tambah sedih . . pastu cikgu yg lalu lalang tengok jew aku . ..



              Apa yang aku sangadd sedih and terharu , Kawan aku Jermalyn, Azila , Michelle , Rasinah , Budin and pling penting Cikgu Hanani sentiasa bagi aku kekuatan and semangat . . tapi Jermalyn ngn Michelle , walaupun aku baru kenal tak smpai 3 Bulan , diaorang menangis kerana aku kena marah . . feel so sad . . .


    Hope ada peluang yang cerah untuk akan datang. . :D

No comments:

Post a Comment