https://twitter.com/EwanEzwan

Friday, March 16, 2012

__Hangout 2 kali berturut ____

                Cuti sekolah seminggu , hmmm cuti ker ? homework mcam untuk setahun jew , ehheheheeee , , tapi sempatlah aku curi masa untuk keluar hangout with my friends and my sister , ,
First day , saturday , merayap pergi Jusco ngan syed .  Dua orang jew ? hmmm , , tapi takpeelahhh , naseb baek ada terserempak ngan akak aku , jimat duit nk balik , . dahlah duit hilang kna rembat . .puakaaaaa . . ..

    tak dapatlah aku nk upload gambar . . maybe dah terdelete slepas upload kat FB tuh hari .  Hari berikutnya Hari isnin kodd , tak ingadlah , akak aku pulak ajak g Giant , g shopping . .huhuhu dapatlah baju selai RM49.90  Paul Smith , WARNA maroon lagi . .huhuhuhuhux . . tHANks Sister  . . huhuh :p


    Hari berikutnya hari Rabu , Ke Jusco Tebrau City , hmmmm , kawan aku belanja , , apa agi aku angkotlah dua orang kawan aku , Mieyul Ngn Azila  . .huhuhuhuu . . jalan-II and then tgok wayang cerita John Carter . .  hehehehex, klakar lah cerita dia . . huhuhuhuhuhu, , paling best masa balik dalam bas . .huhuhuhu , aku and kkwan aku jew yg pling memekak , , ktawalah itulah inilah . . and paling best bergossip .  Azila,yunis nan aku punyer kerja . .ahhahahaha , aku duduk sebelah orang yang aku suka. . .ishhh , malu . . huhuhuhu ..  and aku berbual ngan dialah , orang dalam bas tgok jew ..  sampai ada sorang mamat nih tgok jew aku , start dari aku masuk dlam bas . . .hmmm . . dulik apa . . .


      tehn aku berbual bergosip semua . . ttbew orang dpan aku tgok jew , (Budak pompuan) mcam x puas hati jew . . pastu Mieyul cakap , awak orang tgok jew. . .then aku jawab , bior arhhh , , awak , kita bayar duitkan naik bas nih . . so suka hati kitalah nk berbual ker taknak . . diaorang sebok apa . . takkan nak senyap jewww ..  ngantok arhh . .


    Pastu BUdak tuh tgok jeling-II aku . . then aku cakap "Jelinglah sampai lebam , muka hang tuh bukan cantek pon nak jeling-II aku . . mcam tempe basi jew . . Pastu azila , ketawa ann . . aduiyhh . ..  Yang mierul , truz diam .. kahx3 . ..


  Turun bas Mieyul jalan laju gila , sbb dia dah lewat untk balik rumah , kesian dia , and then aku bawak moto scra berhemah untuk hntr dia balik . .kahx3. . . hmmm  . . . k.la i feel so tired and i very feel so sleep . . because everday i watch my papers. . .grrr. . . bbye
                 

No comments:

Post a Comment