https://twitter.com/EwanEzwan

Saturday, September 18, 2010

Penipuan

Cerita seorang pelajar sekolah pada waktu pagi dia seorang pelajar dan waktu selebihnya seorang artis cukup terkenal

..pelajar ini menggunakan rambut palsu serta kanta matanya untuk menutup dirinya sebagai pelajar..pelajar ini cukup pandai..disekolah seorang murid yang rajin,pandai dan berdisplin..jika di luar pula seorang artis cukup terkenal dengan semua lagu-lagunya
Pada malam minggu sewaktu dia di temuduga bersama host-host terkenal dan beberapa peminatnya dia cakap menggunakan suara yang dibuat-buat untuk menutup suaranya yang sebenar

setelah host berkenaan bertnya soalan tiba giliran peminatnya
p1:apakah hobi kamu
A;owhh saya suka baca buku 
p1:Buka apa yang kamu baca selalunya 
A:about earth,study and anything 
p1:owhh yeker kalau betul kenapa kamu seolah-olah telah sembunyikan sesuatu dan setahu saya kamu x suka baca buka tentang earth
A;x semestinya saya harus minat membaca untuk menambahkan ilmu pengetahuan
p1:tapi kamu bohong,kamu langsung tidak tahu tentang earth malahan kamu cakap kamu tidak lulus geografi sewaktu kamu bersekolah
A;who said
p1;u
A;me..when??
p1:in megazine 
A:what..okk saya memang x suka baca tentang earth,,tapi saya tahu memang salah jika berbohong jadi maafkan saya
p2;x mengapa kami faham
A;terima kasih..baiklah saya akan jawab dengan jujur dengan soalan yang kamu akan tanya
p1;apakah rahsia besar kamu(dengan selamber dia bertanya)
A;ahhh..(tercengang)emmmm tentang buku.. 

No comments:

Post a Comment