https://twitter.com/EwanEzwan

Saturday, September 18, 2010


Ok seperti yang korang tahu aku ngan asikin nihh hanya kwan..aku buat nih sebab kat aku punyer facebook many people said owhhh k-ry u like asikin yeahh...
actually we just friends..I like friends with himm because dia lain daripada banyak-banyak kwan perempuan aku ada..

I said like this,,coz dia slalu drngar masalah and banyak tolong aku untuk menyelesaikan masalh..walaupun kami jauh dia di Arab when i In Malaysia pershabatan kami akan kekal..when she go back to Malaysia i want see him..i dont know why..
Dia erlalu baik ngan aku dan aku suka berkawan ngan dia..thanks aekin u are my best friend walaupun baru kenal..actually dulu aku 1tempat ngan dia kat Kota Tinggi,johor just we never seem and x knal becoz she stay at batu25 when i kota kecil...

No comments:

Post a Comment