https://twitter.com/EwanEzwan

Tuesday, November 13, 2012

My Favourite Movie and Artist . .

 

  m HoLAAA , dear friends,

         Hello guys , how are you , I hope you fine . .
wait . . i not want write a letter for you , bt i want answers your all questions . . hehehehehehhe
yeah , as yo know , my favourite artists Is , Mariah Carey , Angel Locsin , Marian Rivera , Stacy , Sunshine Dizon , Jean Garcia , and Kim Ah Joong . . that for singer and acting . . that true my english language ? huhuu . i don't know . .

             

                    Siapa yang pernah tgok crita nihh , ? alaa yang kat TV3 dulu , The Last Sentinel :Lobo , hmm wanita itulah Angel Locsin . . hahahahhaha , and selepas habisnya crita itu , ada sambungannya bahh . . ini dia .


     

                 Imortal: , ehhehhehehhe , aku tngok kat Astro Bella , saja bosan-II , tahu je ada Angel Locsin , mmg layan . . ahahah , yang nih pulak mengisahkan anak dia Lia , yang merupakn Yang Terpilih , mcam mak dia juga , tapi bezannya , anak dia bercinta dengan Pontianak Yang Terpilih , Sebelum tuh , Mak dia , Lyka .r. Oretga telah mati dibunuh oleh pontianak yang sangatlah Jahat . . hmmm , sabar jelah . . dah cukuplah untuk crita nihh ,. .

 Next :


         

 crita seterusnya ": MAJIKA , bukan crita melayu yer , tuh lain . . hhuhuhuhu , hmmm , crita nihh  ko tgoklah sendiri , aku pun baru tgok . . ahhahahahah ,

next:
   



   Dyesebel : hmm , crita nih memang seronok , maklumlah . . . . . jgn pikir kotor yerr . . Yeaaaa , dilakonkan oleh Marian Rivera , hero dia Dingdong Dantes , . huhuhhhuhuhhuhux , mak dia pulak Jean Garcia . . ini dia orangnya




   .. . okay dah , next:



     

  Kim Ah Joong , artis korea .. huhuhuhu ,




  . . ..  okay nih pula Sunshine Dizon , . .huhuhu yang blakon crita Encantadia ngan Lara & Sara . . huhuhuhuhxx . . .




        nahhhh , ini dia artis favourite aku yang no.1 . .  tapi tak adalah sampai sanjung dia mcam Nabi Muhammad s.a.w , okay . . kat phone aku penuh lagu dia  . .huhuhu lagu yang paling aku suka , hmm , when you believe ft Whitney Houston , and lagu Angel Cry  . . .uhuhuhuhx , mmg best laa suara dia . . yeah walaupun Papa Rock Malaysia iaitu Ramli Sarip tuh my uncle . . hmmm . .then . . hmm . .papewlahh. . .


            and lastly artis yg buad aku naik smsa form 2 . .iaitu
 
            Stacy . .huhuuhuuhux , hmm , kkdang aku terikut-ikut dressup dia msa aku form 2 sbb tuh lah orang kat Kota Tinggi tgok aku pelik .. hmmm , ukan nk ckap apa , n nk kutuk but korang cam . . . .. . . papewlahh . . .


      oh yea x ketinggalan gak artis group yang aku minat , seperti Boys Like Girl . 2NE1 , Girl Generation or SNSD  and 6ixth Sense . .




         

   kay done it . .

    okay now for all your questions it's answered . .okay ..

No comments:

Post a Comment