https://twitter.com/EwanEzwan

Thursday, April 26, 2012

sedih gilalah . .

     Nampaknya memang tak ada harapan lagi , sedih sangad-II , TERIMA KASIH pada orang yang buad mulut , Yess , korang memang dah menang m so korang boleh bangga dengan diri kau orang , aku pun dah tak ada mood nak nak update banyak-Banyak , and dah tak ada mood nak online and update blog aku , Thank untuk tetamu yg sudi membaca entri saya , firstly Bella , thanks sebab jadi peminat blog saya , . .

    And to my old friends , seriously , i miss you ! <3 , , , lama sudah aku tak balik sana jumpa korang , tapi nantilah lepas-Lepas aku hilangkan segala masalah aku , sebab bukan senang nak hilangkan , . .  aku sekarang nih memang tengah nangis , dah tak leh nak control , aku rasa aku nak sangad cuti panjang , tak hadir ke sekolah , but aku ada exam , and tak lama lagi pun cuti , ,


   i HOPE i will gets see my friends , (STRESS 100% AND SAD 100%)  jam pun dah dekat pukul 10.00malam , aku nak tidur awal , aku harap , aku dapat lupakan segala-galanya , , sangat-sangat berharap . mana tahu esok kena laggar ker , aman sikit hidup nih , aku tak perlu jumpa orang yang selalu sakitkan hati aku , bagilah aku kekuatan , aku tak tahu dah nak buat apa , kenapalah aku tak boleh brubah jadi macam dulu nihh . .  aku benci gilaaaa . . . . .. . tambah ngan sedih . . nak maki pun dah malas , penat , ,

No comments:

Post a Comment