https://twitter.com/EwanEzwan

Friday, April 20, 2012

Memang Binatang , . .



                 apa kena ngan bUdak-ii YANG tak puas hati ngan aku ? aKu ada cari pasal ngn korang kerr ? Ko kan rajin baca kat BLOG aku nih , so senanglah korang cerita kat skola apa yang aku "POST" kann , ko kan memang BINATANG , soory to say arhh , memang sial , babi korang nih "YANG" buat "FITNAH" pasal aku , and buat"CERITA"pasal aku > ko ingadd aku tak ada "PERASAAN" kerr ? korang memang nak kena sumpah kann , walaupun sumpah tak menjadi , tapi aku "PERCAYA" ALLAH S.W.T ada , akan balas perbuatan korang yg suka buat "FITNAH" nihh .




                 Korang cakap dekat kawan aku yang aku "TUDUH" dia hilangkan kunci bilik seni , sampai dia marah aku and tak tegur aku sangad , memang ''SIAL" ko nih , korag ada bukti kunci tuh hilang ?korang ada bukti aku tuduh dia hilangkan ? ADA? ada tak ? SIAL ,  "BISMILLAHIRAMANNIRAHIM " YA ALLAH ,  berikanlah pembalasan yang setimpal kepada mereka yang membuat fitnah tentang hambamu ini , YA ALLAH , Hamba tidak sanggup dilakukan begini lagi , semoga kau terima doa hambamu ini ya ALLAH ,YA ROHMAN , YA ROHIM, amiinn robbaalamin ,  aminnn  . . 




      Hilang pertimbangan * 
     Kepada pengintip yang berda di "BLOG' aku nih or aku panggil "INTERNET BERGERAK" terima kasih kerana menjadi "PENYEBOK " DAlam Hidup orang ,  . . AKu harap HiDup kau akan merana bila habisnya kau baca blog aku or merananya kau tiba waktu untuk kau , wahai mahkluk ALLAH ,

No comments:

Post a Comment