https://twitter.com/EwanEzwan

Sunday, January 15, 2012

5 Tekun

walaupun lambat aku update blog aku. . Tapi aku sentiasa ingat setiap perkara yang jadi. . . . Tahun 2012 aku naik ke tingkatan 5. . Kelas aku ialah kelas 5 Tekun . . Tahun ini aku satu kelas ngan Michelle . . Kawan kepada Azila . . Azila masuk kelas 5 Tulus. . . Setiap kali rehat jumpalah aku ngan azila . . Dalam kelas aku gelak ketawa dengan si Michelle, waktu rehat pun sama . . Dalam kelas biasalh, kalo bosan mesti nk ktawa or uad bising, so setiap kali aku bosan aku pnggil Michelle . . . Firstly waktu seni. . Tahun ni seni aku ngan cikgu yg tak bapew aku berkenan sngadd. . Michelle un sama . . Satu hari tuh, waktu seni, aku ngan michelle duduk kat blakang. . Lepas tuh cikgu seni uh suruh Michelle duduk tmpat dia semula. . . Pas2 michelle buad bodo jew. . Hahaha, aku un ngan michelle ktawa tak ingad dunia. . . Kahx3. . . Bnyak betul perkara yg terjadi. . . Tapi cuma 3 perkara paling penting yang aku nak. . . Tuh yang penting untuk tahun ini. . Sekarang ny aku ngah kumpul duit pada azila . . . Hehe, okay next time i will update again, bye2. .

No comments:

Post a Comment