https://twitter.com/EwanEzwan

Friday, December 9, 2011

                        Cerita yang type nih , aku karang masa aKu form 2 , di SMK Bandar , Kota Tinggi , Johor . . Cerita nih mengenai artis-artis yang buad penggambaran  . . Seeorang artis wanita yang sangat cantik , memegang watak sebagai , pontianak . . sewaktu dia bermake-up menjadi pontianak , , dia ternampak sesuatu di atas pokok yang menyeramkan  . . 




                    Dia perhatikan . ; rupa-rupanya hanya pontianak , artis wanita tersebut buad bodoh saja . . buad-buad tak tahu . .  Setelah siap bermake-up , , " nah jadilah PONTIANAK ciplak . .hehehehe , , 
kemudian , sewaktu mereka shooting . . Tiba-tiba mereka semua terdengar bunyi seorang wanita menagis di atas pokok , ,  " semua orang panik ,, dan ada beberapa orang yang cabut lari dari set pengambaran . . 


             
                 Lalu , pengarah tersebut cakap , . "kita teruskan saja penggambarn kita nih , , jangan pedulkan mahkluk tuh . . jadi mereka buad selamber badak jew . . Hampir satu jam wanita itu menagis  ,. . lalu dia senyap . .


              tetiba , dia ketawa pulak . . mengilai-ngilai . . hampir dua jam . . 
Lalu artis wanita tersebut naek berang dan memaki hamun wanita itu . . dan artis wanita itu bertanya pada wanita itu . . . 
  


                      Kau siapa ? ? "walaupun artis tuh dah tahu dia siapa"
        wanita itu menjawab : aKu pontianak lah bodoh .  ! !
                      artis menjawab , owhhh . pontianak"bodoh" . , artis tersebut tidak menghabiskan ayat dia . dan bertanya lagi . ." kenapa ko menangis tadi arhh  ? ?


        pontianak itu menjawab : aKu sedih , sebab muka aKu cantik , tapi kenapa kau pakai make-up dan buad muka aKu hodoh . . 
   artis tuh menjwab. . " owhh . . manalah aKu tahu  . .  and kenapa kau ketawa tadi ? ?
          pontianak itu menjawab , , sebab aKu terbang tak guna tali , and aKu terbang tak payah pakai kipas pun , sebab aKu nak angin semula jadi . . 
            artis berkata. .  owh tuh rupanya. .  manalah aKu tahu . .


Pontianak tuh berkata . . ko semua tak tahu , , apa yang ko tahu . . grrr. .  k.lah aKu nak belah , nak cari darah . .


          Dengar pontianak itu berkata seperti itu , sesi penggambaran dengan tiba-tiba menjadi lengang . . rupa-rupanya semua dah cabut lari . .  dengar nak cari darah  , semua ilang . . ehhahahaha

No comments:

Post a Comment