https://twitter.com/EwanEzwan

Saturday, June 16, 2012

= = bosan .


      Hello , hai semua , apa kabar , hope sehat sentiasa . . . lama aku tak update blogger aku nih . . hahahax . okay , hari ini aku sangat bosan duduk dekat rumah , Kakak aku follow parent aku g KL. . aku sepatutnya nak merayap , but i dont have get any money yet . . and 3 hari aku tak sekolah , actually aku demam , but aku x cakap ngan sesiapa pun , aku buat-II sehat depan diaorang , kalau aku ckap aku sakit sekali pun , siapa kesah kan . .

    Haishh , hampa betullah hidup ini , and aku dengarlah PortFolio Pend.seni kena buad balik
semua sekali . . HaHaHa , betul ker ? macam tak percaya pulak kita . . so aku pun dah malas , aku bior kan sadja lah diaorng , akunyer mestylah au buadkan . .hehheehhe. .. so btw aku nak upload video sekalilah , aku tahu lagu nih dah ramai yang tahu , but aku minat dengan kumpulan korea nih , . , Mereka ialah 2NE1 . .  heheehhe .. . okaylah ini dia lagunya . .









   Lagu pertama :I am the best . . huhuhuhuhuhuhu
kedua:fav song : Lonely .

   okaylah aku nak cerita sikit lah , dalam kehidupan kita nih setiap hari akan ada soalan yang sama berulang-Ulang , firstly bagi mereka yg bercintalah , "awak sayang saya tak" ayat yg sering ditanyakan . . . huhuhuhuhuhuhuhux . . nk tergelak . . oh yer .
nak tahu tak kenapa aku suka tengok perempuan bergaduh ?
  Kerana .


          first , bila mereka bergaduh mereka akan melibatkan anggota badan mereka  serta barang , cth:

                      .- rambut
                     .-gigi
                        -beg
                      -tangan
                     -mulot yang tak pernah diam , kerja memekek and mamaki ..
                      tarik tudung.
                      -kaki
                        -kasut
                       -and perasaan . . huhuhuhux . .
Fakta dari apa yang aku tengok . .hehehe,  sorry gurls  ..








No comments:

Post a Comment