https://twitter.com/EwanEzwan

Saturday, November 19, 2011

Hari paling sengal ==+

                    Hari ni , hari paling sengal bagi aKu , duduk rumah madah kena membebel , apa seyh ,  akaq aku dapat gi kemas rumah kat ciku , aKu pulak duduk rumah ngadap muka Mak aQ , asyik dok bising jew kat aKu , . Tmabah sengal lagi , Handset rosak . . Damnnn! ! ! Tambah sengal lagi Jerawat kat hidung aKu , rasa sangadd sakit , , Sengallll. . . . .






                  aduihh. . . sakitnya  , , hmmm, , tambah sengall lagi hari ini , motor 24hour digunakan . . aQ tak dapat nak gerak kemana-mana . . Purhhh  .. . g cc pun naek motor orang . .  laptop 100 tahun akan datang baru dapat agak nya . .  (menahan sakit di hidung) . . 




               Plan hari ini nak keluar cari kerja ngan kawan aKu , Arif . . tapi motor tak ada , , sah terpaksa tipu dia . . sengalllllll .  . ..  




     Rasa seba salah lah pulak . . apa-apa pun hari ini memang teramat sEnGaL L L L L . . . 

No comments:

Post a Comment