https://twitter.com/EwanEzwan

Thursday, June 30, 2011

 


                       Salam., , , Hey sorry semua , tak sempat saya nak update blog saya.. sebab saya tengah  demam. . Sorrylah yer.. Hari ini saya nak cerita sewaktu saya disekolah pada hari ini iaitu 30.6.2011  hurmm lagi sebulan jerkan nak Puasa, tapi kat Televisoin dah sebok ngan baju raya. .  Hari ini saya bukanlah nak cerita pasal puasa or Raya.. itu akan datang lah. .


    Hari ini saya pergi sekolah dengan DEMAM pada tahap hampir Kriktikal sebab dahlah tengah Hujan. . sAya mengigil kat dalam kelas. ! maklomlah saya badan jer besar tapi kena sejuk. . alamak.! ! So Waktu sains iaitu Guru kelas aQ ajar . . Dy cakap kalau tak larat balik. . Lepas habis waktu dia. . Dia cakap, , Izuwan awak balik saing saya keluar nihlah... aQ pon angguk. . nak bercakap suara dah takdaa...


    So masa nak kuar aQ dah namapk Ustazah aQ kat depan pintu. . Pastu Ustazah aQ tnya.. Haa Izuwan nak pergi mana pulac. . ngan mata dia yg cam marah tuh..hehhehe.. Pastu Cikgu Seri cakap, saya nak hantar dia balik. . dia demam. tengok tuh dah mengigil-gigil dah dia tuhh! ! ! Pastu Ustazah cakap.. Time waktu sayalah aWak nak balik.. Dah bapa lama awak kelas nih . . Time saya jer nak balik.. So aQ nak cakap "Maaf ustazah saya mmg x larat" tapi x dpat sebab tak ada suara dah. .


     Pastu Ustzah pon senyum tengok aQ...after that , cIKgu seri dia cakap "Saya Hantar awak balik jelarh , Kesian pulak awak"  dalam hati aQ cakap"alhamdulilah" aQ x larat nak bercakap.. .
so cikgu tuh Hantar aQ balik sampailah depan rumah... So SEBELUM aQ tuwon aQ cakap "Terima kasih Cikgu" Cikgu Seri perhatikan aQ kowt sampai aQ masuk rumah..hhee...   Apa -apa pon TQ cikgu,


  Sorrylah Coz aQ guna perkataan sekejap "aQ and saya" maklomlah ngah demam...bye semua! !

No comments:

Post a Comment