https://twitter.com/EwanEzwan

Tuesday, May 10, 2011

i miss my old self!!

                                    Malam yang tenang and x da gangguan langsung...aQ duduk di atas tilam aQ yang tinggi niyh..tetiba aQ teringat akan diri aQ yang lama..aQ rasa rindu sangat-sangat...kemana perginyer diriku yang lama...adakah aQ masih lagi orang yang sama...soalan itu setiasa mengelilingi diriku sekarang ni..
  




                             Diriku yang dulu bukanlah seperti sekarang..dulu aQ suka keseorangan tapy sekarang aQ nak mempunyai rmai orang dan suka buat bising..Dulu aQ pendiam dan x banyak cakap...tapy knapa aQ suka bercakap x berhenti-henti...






   Dan dulu aQ bukanlah gemoks cam skarang dan aQ bukanlah sebodoh sekarang niyh...Kemana aQ pergi selama ini...Kemanakah aQ? ? ? Hala tujuan aQ? ? ? Dulu aQ rajin solat dan tidak suka tinggalkannnyer...tapy sekarang aQ langsong ketepikan Janji aQ dengan ALLAH S.W.T. .




   aQ amat merindui diri aQ yang lama...aQ nak kembali diriku yang lama...tapy Kekawan aQ akan terima akan perubahan diriku yang lama...tambahan aQ x suka bergaul dan x suka bercakap...aQ x nak mereka cakap aQ sombong... tapy aQ rasa ada baeknyer aQ kembali ke diriku yang lama..kerana aQ akan mendekati ALLAH S.W.T..




   aQ haruskah buat sedemikian pada 28 OCTOBER itu adalah tarikh lahir aQ dah cukup umur 16tahun...aQ harus fikirkannyer sedalam-dalam yang mungkin..

No comments:

Post a Comment